Jumaat, 29 Mei 2009

Ayam pandan

Ini isi dalamnyer setelah dpisahkan ngan daunnnyerr... sedap!!!

Yg ni sebelum kena bukakan bajunyer hihihi....

Sebelum kena rendam ngan minyak panas...


Salam dpgi suku tgh hari jumaat ya hihihi...terangg jer hari niii :-),




Ayam pandan ni dah lama masuk kat list tp asyik dpt daun pandan yg ala2 kurus gituuu, malas nak buat sbb kecik sgt daunnyer semalam ni g pasar haaaa... gedabak2 daunnyer tu yg ambik satu pokok!!! hihihi.... tp kita perap ayam ni semalaman lahhh utk kita ajerrr mkn ni nanti, yg mlm td dah bg ninja tu makan separuh jerrr dia diam maknanyer sedap lah tu hihihi..lagi pun tak pedas sbb lada cili dah kurangkan cuma masukkan 10 biji jerrr.. klu boleh kita nak pedas lagiiii tp memikirkan malas nak buat asing2 terpaksalah buat tak pedasss, pedas2 mentel jerrr.. :P mmg best ayam niii, rugilah sapa tak cuba, kat sini pun byk yg buat mcm tu tp manalah halal kan nak beli yg halalnyer tak de lah pulak dia org ni nak buat jdnyer kena usaha sendirik buatnyer hihih.... jom makang!!! hummm...hari ni budak2 tak sekolah sbb masing2 tak sihat!!! sakitlah kepala maksik satu hari ni dgr dia org gaduh, demam2 tp bila duk umah auto matik sihat!!! hihihi... tgh dok pkir nak buat apa ya tuk cemil2 dia org niiii.. hummmm..any idea??? :D

2 ulasan:

umi_e berkata...

ika... rajin betullah balut ayam tu... tolong balutkan ayam kak e boleh tak :P

ijayuji berkata...

Salam kak E!! ehehe...klu boleh kita nak suh org balutkan sbb tgnnyer gatal2!!! hihihi....