Selasa, 12 Mei 2009

Chocolate custard Muffin...



Salam kembali dptg selasa..... :-)



Td balik ajerr dr shopping masuk umah kak hana aka ANA TG JAL yg COMEL tu kannn nmpklah muffin comell niiiii..... terussssssss salin resepiiiii dan terussssss berperanggg kat dapur hihihi....... keja lain sume tolak ketepi!!! nak buat jugak!!!! kali ni HASILLLNYERRRRRRR amatlahhh memuaskannnn MATA yg memandang, dah tak de SENGET BENGET lagi kikikiki..... rasanyer pun sama mcm muffin cekelat lahhhh...BEST3!!! tenkiu buat kak hana!!!! resepi asal dr cikwan eak?? klu salah mintak ampun ya hihihi...sapa2 yg nak resepi ni g umah mak yong sana :P kita ni MALAS yg lebih ehehehe..... sedap!!! jom makan!!! panas lagiii nihhh.. opsss, sebelum terlupa CANTIK tak CUP tu????? hihihihi.. terima kasih kak masz sbb bg CUP yg comeiiiiiii tuuuu ada masa antar lagi ya :P hihihihi.....




Tapi muffin ni bukan gunung berapi lagi dah jd GEMPA BUMI pun ya hihhihi....


4 ulasan:

Nor berkata...

clap.. clap.. clap.. tahniah ika, cantik muffin tu.. dah jd pun vulcano .. bijak2...muaaahhhhhh

hana berkata...

kan kan kan k.nor kan! bijakkk mek jah!! ;)

ijayuji berkata...

KAK HANA n KAK NOR...

TENKIU!!! dok tggu depan oben jerrr tu tauuu sib baik tak makin irengg muka yg cantik niii hihihi... :P

Aymy With Love berkata...

ijah, cantik no muffin tu ngan cup dier... nanti ghajin nak wat jugakk...