Sabtu, 30 Mei 2009

Air tembikai laici..

Setelah dsatukan mesra....

Ni sblm kawen..pasangan tembikai ngan laici... laici fressh kat dlm sebok :P


Salam kembali... kejap2 mendung kejap2 terang.. :-)
Haaaa...sume org dok tyg air niiii, ni si ross lah ni yg bwk penyakit berjangkit niiii kat sume org, memula roti pas tu tyg pulak si air yg mmg sedappp niiii.. ehehe..kita ni pun 1st time minum..maklumlah jakun melampau!!! hummm...sedap!! tapi kat umah ni kan yg kecik ngan bapak kecikkk mmg tak minat sgt ngan jus2 mcm niiii dia org lagi suke air jarang, yogurt drink ngan ocha!!! dpt 2 cawan, mcm nak pengsan kena habiskan sorang2!!! mana taknyer bila masuk ank tekak mmg nyamannnn sejukkkk jerrrr tp bila sampai kat kepala mak oiii!!! mmmg mcm nak pitam!!! hihihi..sejuk sgttt terkejut otak2 ni bila terima berita mcm niii hihihi... takat minum 1 gelas ok, ni 2 gelas besor!!!!! hihihi... jom minum!!!! sedap air niii..pas tu mkn laici freshhhh hummm...mmg senyap jerrlah mkn laici tu sambil kopek2 kulit laici tuuu huhuhu.....


3 ulasan:

umi_e berkata...

mak aiiiiiiiiiiiii ika... tembikai kawin dgn laici!

ijayuji berkata...

Salam kak E..hihihi..jom minum!!!! ehehehe...

cikmanggis berkata...

menggoda btol air ni diwaktu cuaca panas terik ni!