Jumaat, 8 Mei 2009

BUKAN smoothi tp mcm smoothii hihihi... :P


Salam kembali dan tak akn kembali selepas ni hihihi....
Hummm.. yg kat atas ni nak kata smoothi bukan smoothii tp mcm smoothi ehehe..... sbnrnyer dok tgk jus epal kak HASUE lah tuuuu, dah beli dr ari tu sejak nmpk jus epal tuu tp buatnyer tak jugak hihihi..... jdnyer alasan yg kukuh jgk sbb nak kejutkan juicer yg dah lama tidooo kat atas kabinet tu hihihi..... senang jerrr, masuk dlm juicer ambik dia punyer jus pas tu+YOGURT+AIR MIRINDA IJO+ICE>>BLEND sampai hancur ice tuuu SIAP!!! leh lah minum.. rasanyer not bad lahh.. hihihi... tgh panas2 mcm ni sblm nak start enjin buat keja2 umah ni kenalah bg minyak pelincir dulu kan?? klu tak lemah longlai mcm tak bertenaga jerrr..hihihi.. pas ni barulah dgn senang hatinyer nak mengemas mengemop, basuh bilik air hihihi... last sekali gosok sbb baju semalam tak bergosok malasssss!!! hihihi..

3 ulasan:

HaSue berkata...

Uihhh..menggoda pulak smothiii si ika nih..mintak ler segelas.epal yg masih sebijik tuh bg akak jerlah eh.eh..

ijayuji berkata...

g ambik sana drpd dbuat baling2 ngan budak2 kat umah ni hihihi...70 sen arrr...hihihi.. :P

cikmanggis berkata...

adeh...dahaganya tengok air apple ni..