Jumaat, 22 Mei 2009

StRawbeRRy MouSsE.... :D


Salam dpagi jumaat yg terang ;-),

Aaaaaaccchhhooooo!!!! uuwaaaaaa....semakin rancak membersin huhuhu.... Kisah dpetang semalam yg mendung then ujan.... tekak tak sedap mcm2 yg nak dtelan, itu kitalah tuuu, org tekak tak sedap tak leh nk mkn sgt tp kita ni lain pesen pulak, kalau kata tak sedap tekak tak sedap sume menda nak telan sbb nak ilangkan rasa pahit hihihi..... sblm ujan g lah supa, ternampak stobeli niii, murah pun ya jgk tp sikit lerr...yg pasti bukn localnyerrr klu local sure masam gilerrr....ehehehe....jdnyer dah sampai umah niii ujan pun turun dgn lebatnyerrr..huhuu sib baik sempat sampai umah dgn budak2 ni klu tak mmg nak carik penyakit!! hihihi.... selepas dbuat ujikaji oleh tekak ni terasa nk mkn MousSe lah pulak, ingatkan gelatin ada, ada tp ntah mana ntah malas nak carikkk, tp buat jgklahhh gantikan gelatin ngan serbuk agar2 mcm kak noreen buat kat laporan nyerr...not bad lahhh mmg mcm mkn eskrim cuma stobeli ni mcm terasa ada bulu2 jer kat tekak ni bila makan ehehehe... tekak klu tak sedap ada jerr lah mcm benda yg pelik2 hihihi.... k lah, pagi lagi byk kerja nak kena buat, ank dara pun belum siap ikatkan rambut dia lagiii... sambung nanti klu ada N3 dan rajin ya hihii....

Strawbeli MousSe hihihi.....bekas remekin ada tp besor gunalah bekas chawan mushi niii hihihi.. :P!!! resepi kak yani MyR.. ;-)


Tiada ulasan: