Sabtu, 23 Mei 2009

BUN pandan BERKAYA, BERCUSTARD dan BERKACANG hihihi....

Setelah Dpertemukan saudara2 dr bawah ni, meriah!!
Salam kembali dan mungkin ni last N3 tuk hari ni :P,
BUN oh BUN...... minggu depan kena stop dr memBUN nmpknyer, risau dah ni bdn mcm dah ringan dan naik mcm yisss jerrr hihihi..... SUME ORG dah byk buat bun pandan ni, kita pun tak tertinggal jgklah salah seorang penggemar roti2 sedunia ehehe.... ank bujang mintak bun potato tp kentang yileekkkk!!! laaa..... cuma sikap seorang ibu mcm ni lahh, tak sampai hati ckp kat dia mama buatlah bun kentang ni cuma tuko warna jerrr ok ke??? dia kata ok... pas tu kita kata yg kat atas tuu aka cream custard yg terkeras tuuu kentanglah tuuu hihihi..... percaya bulat2!! :P teruja tgk bun KAK NOR yg cun melecun tuuuu... kita tak secekap kak nor main humban jerr bun2 tu semua ehehe... apa yg boleh dkomen rasa dan bau bun ni kan mmg lahhh teramat wangiiiiiiiiinyerrrrrrr, sbnrnyer kita tak suka panda tp kerana BUN PANDAN ni lah mengubah diriku dan jatuh cinta dgn PANDAN hihihi...... ya Allah lembutttt yg amat roti niii, masa dok kat dlm BM sampai penuhhhh!!!! sampai naik membumbung kat penutup tau!! risau gak tp tak turun pun huhuhu..gumbira3!!! ehehe... oleh yg demikian ehehe... JOM MAKAN BUN PANDAN!!!! sedap sgt!!!! kan kak nor kan kan kan?????? ehehe....



Muka sedih sbb nak terima hukuman ni muka sebelum terima hukuman.. :P

Muka selepas terima hukuman, CERIA!!! BERKILAT!!! hihihi...pelik kan org terima hukuman tak gumbira tp tidak pd bun kentang niii hihihi...


Yg ini berkacang badam..kosong jerrr...lembutt betull!!!



Jom tgk dekat2 dia punyerrr sarang tuuu.. mmg lembut mcm kapas!!! semut2 sekalian jom pindah umah baru niii...

JOM!!! KITA MAKAN DULU!!!!! air sediakan sendirik..sekian tuk hari niii.. penat dah niii hidung srat srot srat srot jerr niii.. td pun buatkan jgk cekelat kukis ank dara nak makan sian asyik nanti jerr kejanyer... jom makan!!! ;-) sapa2 yg nak resepi leh g kat umah KAK NOR GANU atau resepi asal kat umah CIK MAT GEBU tu ya ;-)..


8 ulasan:

Azie berkata...

ni yg jelessssssssssss semua org meroti akak jugak yg tgk jer kekekeke sbb akak tgh diet sbb peha akak dh tembam mcm yis hihihihihi

ijayuji berkata...

ahahahaha...akak jgn kata mcm tuuu kita ni pun peha jgn katalahhhh dah kena perli pun masih buat2 tak tahu jerrr tp akak biasa jerrrrr mana ada gemuk!!! kita ni haaaa..alamakk..nak diet main2 jerr dr dulu, nak kena xcercise jgklah kak jd lemak2 tu tak lah bertapa jerr... :D

Azita berkata...

3-in-1!!! minggu2 ni minggu bun rasanya. gi kat umah mana2 pun pasti ada bun. ni yg jelessss ni...!

umi_e berkata...

ika... takkan masih bun pandan ni je :P

* minggu hari cuti masak eekkkk :D

umi_e berkata...

ika... kak e singgah ni - nak numpang makan dari skrin :D tapi bun pandan je yang ada :P

Nenie @ Syurie berkata...

amboiii....Sarang kat bun dieee....kalau semut masuk ni confirm tak bertemu jalan pulang...

ijayuji berkata...

SALAM SUME!!!

KAK ITA>>kekekeke... mmg minggu mengeBUN lah kak, tak leh tgk jerr kena buat xprimet tu buat jgk tuuu serono0k klu buat menjadi ;-)

KAK E>>Ada lagi pun kak E tp tggl seketul jerlahh dlm sebok tu hihihi.... sedap tau kita dr semalam dok kenyang mkn BUN tu jerr malam2 tak mkn nasik pun malam, colet ngan butter+kaya..yummmyyyyy betull!!! jilat skrin kat umah akak dah rasa lain lah hihihi... sibuklah kak E, hari membasuh dah 3 raound dah sbb basuh cadar, tuala...ehehe..

ijayuji berkata...

SALAM kak nenie!!

ehehee..... betullah tuuu, yg tukang mkn tu pun mmg bersarang lag bdn dia hihihi.... :D