Rabu, 13 Mei 2009

Nue Nam tok aka daging grill pedas.. ala2 steak gitu!! hihihi.. :P

Salam kembali hihihi.. last entry tuk hari nih.. :D



Ni lerrr projek nak menggrillllll daging dgn frying pan jerrrr hihihi.... KAK NOR!!!!!! CEDAP!!!!!!! 4 thumb up!!!! hihihi..... tp mcm biasalah kan klu dah sampai org SIAM YG MENTEL ni buat dah jd byk bhn!!! hihihi... kita guna dried chili flake sbb ada stok kat umah nii hihihi.... waaaaa....best3!!! rugi sapa yg tak cuba pd penggemar daging2 sedunia atau pun kerabu2 sedunia, KENA CUBA!!! :D Oleh kerana M dah dtg, kalau nak carik resepi kena buat lawatan kat umah KAK NOR GANU tu ya ;-) humm... yummy!! tak yah mkn nasik pung, diet jgk niii :P... hihihi.. JOM MAKANG!!!




Nue nam tok... siam mali!!! hihihi...


2 ulasan:

Nor berkata...

jom makang??? ish3... apapun ngences la pulak .. best kan? :D

ijayuji berkata...

laaaa...kan nak jadik ank ganu niii tu yg tersyasyul makang makang tuu hihihi.. BEST3!!! mmg sedap dr yg kita mkn kat kedai dolu2 tuuu ;-).. MENU WAJIB nii dah masuk list... :D