Sabtu, 30 Mei 2009

Kuih Abok Abok

ABOK ABOK bukan habok ya hihhihi...
Salam dpagi sabtu cam mendung jerrr....
Semalam g jalan2 kat singapore umah kak ayu nmpklah ada abok2 niii hihihihi... dlm hati dah berkata BUAT BUAT!!! tak pkir panjang malam2 tu jgk kita buat tp masa tu dinner sume dah buat dah tuk ninja tuuu dia mmg tak bising klu perut dah kenyang bini dok sibuk kehulu kehilir kat dapur ehehe...ingatkan ssh sgt buat niiiii cuma masa mula2 nak bungkus tu byk silap... dah lama2 barulah jdi nak buat kon tuuu hihihihi.... ni kerana nak menghabiskan daun2 pisang tu sebelum kering!!!! ehehehe...... best jerr mkn kuih niiii... resepi pun ikut kat umah kak ayu jgk, terima kasih ya kak ayu ;-) mmg best!! tp kitanyer sago tuuu warna warni hihiih bila dkukus nmpklah sikit2 warna ijau pink hihihi.... jom sarapan!!!! :D

2 ulasan:

umi_e berkata...

abok2 eekkkkk :p

ijayuji berkata...

iyer.. abok2 yg dah djdkan makanan hihihi... :P