Khamis, 28 Mei 2009

Kuih koci hihihi....

KUIH KOCI kegemaran sepanjang hayat kot..hihihi



Sowi arr, main serkup jerr ngan daun tak reti nak balut!! :P

Salam kembali hihiihi.... dah ptg dah niii.... :P

Hari ni kemarukkk buat kuih2 kuihan hihihi... ada hajat biasalah kan, klu dah g pasar tu kan, bila nmpk daun pisang daun pandan haaaa..ambikk satu pokok terus!!! tak pkir byk dahhh daun pisang tu ntah baper tandan lah ya kita ambik td hihihi..... jdnyer nak menghabiskan stok2 daun2 ni kan kita main masak2 yg senang2 dan simple2 yg tak memeningkan kepala sendirik!!! :D dah lama nak mkn kuih koci niiii akhirrrrrrrrrrnyeeerrrrrr!!!!! terlaksana sudah misi kali ni.. nak tunggu balik mesia pas tu tggu kenduri kawen kat blok mmg berjanggut lerrr tunggu hihihi..baik buat sendirik!!! kenyang dah alhamdulillah..buat sikit jerrrr, nak hilangkan ngidam2 ni kan..ehehehe... sbnrnyer nak buat 4 ketuiii jerrr tgh sedap2 nguli niii ntah mcm mana leh termasukkk dlm air yg nak buat bancuh adunan ni td...gggrrrrrrr...menyirappp jerrrrr, terpaksalah tambah tepung lagiii huhuuhu... tu yg dpt 10 biji tuuuuu!!!! uuuwwwaaa...simpan dlm sebok jer lah yaaaa... mlm karang ada lagi projek niii nak memandankan daging ayam iteewwwww....hihihi... jumpa lagi esok ya..

KAK HANA!!!!! kuah kacang yg dFROZENKAN atau DSEJUK BEKUKAN ya!!!! gggrrrrrr... tp klu esok tak de n3, berkemungkinan kita kena penyakit ci ci rit rit tu kot ahahaha.... :P

3 ulasan:

umi_e berkata...

ika... fav kak e tu... mintalah sikit...

* minta banyak kali dah... tak kasi pun :(

Azita berkata...

ika, ada gigi palsu tak???? kalu ada jgn mkn byk sgt..takut2 gigi masuk sklai lam pewot...hehehe

ijayuji berkata...

Salam pagi jumaat,

KAK E>> lerrrr..ambik2 kak e nak hangkut ngan daun2 sekali pun tak pe hihihi.....

KAK ITA>>Kita mana ada gigi pelesu kita ada gigi ori jerrr hihihi....