Selasa, 16 Februari 2010

Mee Hoon Sup Tulang

MEE HOON SUP TULANG

Selamat petang sume :D,

Hari ni mood malas byk hihihi..perut kenyang dia dah malas nak pkir makan byk2.. ni pun td mkn lewat dekat kul 2 :D, itu hari nmpk kat umah ROSS sup tulang ni tp ross mkn dgn mee kuning kita lg suke mee hoon kalau sup2 ni :D sukelah dgn mee hoon ni mmg tak leh pisahkan tp tu lah yg malasnyer bila makan mmg tak hingat! :D Untuk resepi ni biasa2 jer lah yg pasti letak lada itam, ketumbar, jintan2 ya :D... Jemput makan ada lah lg sepotong tulang lembu tu n hari khamis baru sampai lg daging sekilo n tulang sekilo hihihi... ok.. selamat minum petang sume! :-)


Kalau kita yg buat mmg semak samun nak kena korek2 baru nmpk meenyer :D

5 ulasan:

K.Nor berkata...

ijah.. akak suka gak mihun.. nak2 yg berkuah gini.. sedapnya...

cikmanggis berkata...

ika..ni cm datang lagi ni..naik sejadah terbang ni..lepas mayang lapar ni..nak bihun!!!

openid berkata...

Ika!!!! nak buat!!!! bile nie??? aduhhh terliur benar ni \.....
Ijan

fuzidss berkata...

aduh akak pun ingat nak masak mee hoon tp tak kesampaian. Tengok n3 ni then esok malam ku cuba usahakan.. tak tertahan daah kerinduanku kpd mee hoon sup

kakpah berkata...

ika, meehoon sup satuuuuuu!!!