Isnin, 3 Ogos 2009

Bun Kentang n cheeessseeeee... bagus nih! :D

BUN KENTANG



Cheeessee Bun guna cheddar ngan parmesan sbb mozarella dah habis!! ehehe


DOH yg dah siap nak kena bakar!! yg bwh kecik2 tu lah bun cis sosej mmg buat kecik2 tuk budak2 ni bawak g sekolah..



Salam kembali dan akn kembali esok hari insyaAllah, amin...



Dlm dok sibuk2 kehulu kehilir tu kan rasa nak meroti pulak!! mana taknyer masuk KEDAI ROTI GANU huh!!! mcm nak pitam!!! byk betulll roti!!!! hihihi..... nak makan tak boleh jdnyer kenalah buat sendirik ada pembantu kat daour tuu senang sikit kerja :D seronok betulll bila dah pandai sikit buat roti sukeeee tgk!!!! nak2 masa dia tgh naik tuu..eeeeeeee... mcm nak cucuk dgn jarum!!! ehehe... dah lama jugak tak buat bun kentang niii tp kli ni terkeras pulak si kactardnyer ehehe... tak po lah janji masuk mulut lembut dan sedap!!! itu yg penting!!! :D guna doh yg sama jugak buat cis bun dgn bun sosej tp sosejnyer tak nmpklah pulak sbb tenggelam kat dalam!! :D.. jom makan roti pulak!!! ;-) mkn panas2 mmg sedap!!!... tapi roti kita taklah secantik kedai2 bakery yg tersedia ada kat alam maya ni kan boleh lah takat nak sedapkan mata kat mata yg bulat dan comel ni yg tgknyer!! ehehe.... k, jemput ya, nak sambung buat kerja :D resepi ni ambik kat KEDAI ROTI JEPUN dr Ross.. tenkiuuu ross!!!

5 ulasan:

Nor berkata...

wehhhh bila lak la dpt title kedai roti ganu nih.. k.ayu s'pore bg nama kedai NOR BAKERY la.. hehe

blogresipi berkata...

Cantik nye la hai roti kamu nie Ika... jual tak nie kite nak beli.. heheh... nak wat sarap esok pagi. hehehe

ijayuji berkata...

Salam kak nor, ha ar!! mcm2 nama dah org bg cuma pilih jer lah mana satu yg berkenan pas tu bg hadiah tau!! hihihi...

Salam Ijan!! ijan punyer pasal kasi pree!!! hihihi..rezeki bb :D

geraugebang berkata...

Salam, sedapnya roti tu. Kalau panas-panas baru masak mesti best. Kak gerau selalu gak makan waktu panas. Beli kat kedai.

Chik Mi berkata...

ijah geram akak tengok rotimu itew