Jumaat, 7 Ogos 2009

Butir Nangka

BUTIR NANGKA wig jagung n du du du... yan yan... :D tak nk timbul pulak masa dah masak timbul tp bila dah tuang kat mangkuk tenggelam pulak!! :D



Ngangaaaaaa besor2 sbb butirnyer gedabak gedabak tuuu... aaaaaaaa... lambat!! esok baru leh makan!!! :D hihihi..


Salam kembali n tak akn kembali mengN3 tuk hari ni :D,


Sebenarnyer buat ni untuk cemil2 esok sbb esok kita tak de!!!! YAHOOOOOOO!!!!!! esok g dating yea yea yea yea!!!! dating berdua duaan jerr dgn my hero lah kan :D, luv u my dear!! budak2 kita upahkan bbsitter sementara, dah kenal bbsitter ni sbb sebelum ni dia kerja dgn kita tapi khidmatnyer tdk dperlukan lagi sbb ekonomi gawat ehehe... gawat tang mana ya??? hihihi....jdnyerrrr esok tak de n3 lah ya sbb tu hari ni dok kehulu kehilir jerrr nak buat itu ini!! :D buat menda yg senang ni pun kita asyik dok tanyer ORANG TU jerrr!!! ehehe..sapakah ORANG TU??? biarlah rahsia!! :P kita ni otak sentimentel sikit tu yg payah nak masuk!! baca pas tu tak paham baca lagi terus malas nak phmkan!! ekekeke...pdhal yaAllah senang sgt2!!! ntah apa ntah yg menjadikkan kita tak phm sgt tuuu hihihi.... buat cuma stgh cwn jerr kejap jer habis!! senang kereja!! jom makan!! tapi esok baru leh makan ya :D kasi sejuk dulu kasi tido kat dlm sebok dulu semalam lagi sedap!! ada resepi ni tp kita tak ikut just buat ikut suka hati atas tunjuk ajar ORANG TU hihihi.. tq ya ORANG TU!!! :D tp mcm biasalah klu tgn kita yg buat aderrr jerr yg gatal nak letak itu lah ini lah jdnyer ni td kita letak jagung kita letak isi durian ekekeke..kalau boleh sume nak masuk!!! :D dah penat lahh, nak rehat pulak lepas ni... pas tu ada kereja terakhir menanti kuuu huhuhu.... SELAMAT BERISTIREHAT dan BERHUJUNG MINGGU bersama keluarga masing2 ya, semoga kita sume dlm lindunganNya insyaAllah amin..

4 ulasan:

Nor berkata...

macamana laa nak pandai belajar, org g sekolah utk belajar, dia sibuk duk kejar ninja.. tu la.. hehehhehe kirim salam kat orang tu ya...... :D

blogresipi berkata...

Kalo dah tenggelam kaedahnye kena la cedok pakai senduk ika!!! hehehe

Watierman berkata...

Wah...bagus du..yan tu tak menonjolkan diri....ko gi dating bgan Ninja yer...akak pun nak siap2 gi outing dgn...sweetheart akak gak...Enjoy the weekend!

hana berkata...

sapa la 'orang tu' yerkk!! hmmmm.. konpius neh! :P