Isnin, 10 Ogos 2009

Lala @ asari masak berapi..

ASARI masak Berapi!!! :D tabur bwg goreng byk2 sedapnyer!!!!! :D


Salam kembali masih mendung kat luar sana :-),


Sebelm nak berperang dgn IRON mask hihihi...kita makan dulu!!!! ni buat ratah2 jerr, masuk umah KAK UMMI ada menu lala dan kita pun baru teringatttt yg kita dah beli lala dan rebus dan masuk dlm freezer!!!!! tak hingat langsung sbb dia terduduk kat belakang!!! sib baik perasan klu tak mmg berkurun lah si lala tu duk kat sebok ehehe... resepi adaptasi ceewwaaahhh dr resepi kat MyR KERANG MASAK BERAPI nunnnnn.... tp dah tak de idea nak buat apa ngan lala niii kita buat mcm kerang tu lah! hihihi..sedap jugak!! pedasss betul!! dah lama tak mkn lala ni sejak2 ninja tu jrg makan malam huhuhu.... jom jom!! tak leh lmbt karang sume kerja tak siap!!! :D

5 ulasan:

Chik Mi berkata...

ijah antaq lala kat akak sepiring nak ratah je.hihihihi hang sihat ke?

Nor berkata...

ijah.. nak lala.. nak ratah gak!!

lelayong berkata...

Salam Ika,
meleleh makcik lela kat sini,
gambar cun habissssss....
syabas betta...hehehehe

umi_e berkata...

sedapnya lala....

ijayuji berkata...

Salam sume,

KAK MIMI>> tunggu kat atas bumbung hihihi takut kucing tunggu nak makan!! kita sihat2 jer kak tq!! hrp akak pun sihat ya ;-)

KAK NOR>>Ok!!! kita bg byjk2 kilo ya kalau tak sampai tu fhm2 jer lah ya :D

LELA>>lerrrr..sapa yg makcik niii hihihi... gmbr cun ke? alahaiii segan lerrr...biasa2 jerrr..

KAK E>>Sedap kak E ;-)