Jumaat, 7 Ogos 2009

FrUiT JeLLy....

Yg ni versi ORIGINAL lah kan :D



Yg ni versi REMEKIN hihihi.... halallah ya.. :D sodap!!! lembut!!


Salam kembali and again and again hihihi.....


Haaaa...ROSSS!!!!! ni projek akak semalam tauuuu!!!!! dah sejuk nihhhh!!! semalam g supa huh!! bukan 2 3 kali letak ambik letak ambik OREN tuuu sbb 2 biji dah nak dekat 10hinggit!!! bygkan ajerr lah!!!! tp kena beli lebih sbb budak2 kat umah ni mmg ANTU OREN!!! mama lah yg nangis mcm niiii sbb mama mkn kulit2 jerrr hihihi...alhamdulillah menjadi syukur sgt2!!! klu tak menjadi dah membazir dgn oren yg mahal tuu tapi kita tambah SUNQUICK kasi xtra oren sikit eheh....punyerlah nak jimat!!! bnukan kehekut tauuu!!! :D resepi dr KAK YANI yg sentiasa KREATIF dan INNOVATIF gitu!! tenkiuu kak!!! sedap jugak ya mcm mkn limau tiruan jerrr ehehe... resepi sapa nak leh tgk kat MyR ya dr PUAN SERI YANI MD NOR... FRUIT JELLY

1 ulasan:

Nor berkata...

word sapa la kehekut tu.. cam pernah dengar jer hehehhee