Jumaat, 7 Ogos 2009

Sardin lauk yg sedap ringkas mudah dan malas!!! hihihi

SARDIN wif XTRA Tomato



Salam kembali untuk semua org :-),


Hari ni mood baik sikitlah walau mendung kat luar sana tu eheheh..kenapa???? :P ok, tp dlm mood baik tu ada malasssnyerrrrr!!! ni lah dia lauk adik manis hari ni mkn sardin pg td punyer :D boleh gitu???? tp kita kalau masak sardin suke campur ngan sayur2 mcm kacang panjang botol tp sume tak de tok yg melambak tomato jdnyer xtra TOMATO lah yerr :D baik untuk kesihatan :D ngeeeee..... n mcm biasalah kan xtra cili :D opsss lupa nak khabar SERAI!!! hihihi..ntah apa2 jerr klu kena kita yg masak pas tu ikut mek yung punyer style pulak letak kicap!!!jgn byk cakap kena makan!!! hiriskan timun manyak2!!! sedappppppp sungguh!!! dan terasa kenikmatannyer TAPI kan kita tak suke kalau sardin mackerel ni sbb mcm keras sikit dia punyer daging tuuu kita lagi suka guna sardin betul tp semalam beli dah tak de!! huhuhu.. tak polah janji kenyang!! alhamdulillah.... aminnn.... :-)

Tiada ulasan: