Jumaat, 7 Ogos 2009

Crispy Crabstick!! yuummyy!!

CRISPY CRABSTICK


Salam kembaliiii!!!!!! seperti biasa masih dhari dan waktu yg berlainan dr sblmnyer :D,


Huh!! wes kesel thoo. arep turu ki hihihi..... mcm biasalah kan ni RESEPI yg bakal NGETOP!!! rasanyer dah ramai jugak yg cuba nihh, kita pun tak nak ketinggalan motor jugak!!! CHE`IZA dah memanaskan enjin2nyer dgn resepi2 baru, boleh tak terpkir pulak nak jdkan crabstick ni kerepek!! sedap tuuuuuu tapi mahallah menda niii, sekali hadap jer lah pulaknyer!! huhuhu....kena sabo!! :D eheheh..... jom makan!!! sambil tengok tv :D inilah SNACK atau CEMIL2 pd hari yg mendunggg jer dr td nihhhh mmg kain tak kering lerrr nmpknyerrr... sapa2 nak resepi g kat SINI ya...mcm2 ada kat MyR tuuuuuuuu ehehe.....vrrrooooommmmmmm!!!!!

3 ulasan:

Watierman berkata...

Ika....akak nak jugak.....!!!!

umi_e berkata...

kak e baru je semalam dok tengok resipi ni - ika dah buat!

* cepat sungguh eekkkkk

blogresipi berkata...

Cepat jer sampai kat siam resipi neh... hehehe.... cantek le ika hang koyak2 crab meat tu... heheehe