Khamis, 27 Ogos 2009

Tauhu Sumbat n Air Nenas wif laici

AIR NENAS wif LAICI



TAUHU SUMBAT+ sambal kicap+petis+kacang tumbuk!

Salam kembali dan akn bersiap sedia menghidang :-),


Tauhu sumbat?? humm...lebihan tauhu yg dbuat tauhu bakar masih ada lagi drpd dia terbiar gitu saja dan akhirnyer masuk pak tong baik kita projek tauhu sumbat buat lepas2 gian kan? umah ROSS dah menyumbat jugak, umah KAK ZANA pung sama!! huh! kita mmg suke ngan tauhu niiiii jdnyer buat jugaklah sbb senang banget!!! main sumbat2 jerrr siap!! kuah terpulang nk mkn macam mana tp biasanyer dgn kuah kacang tak pun sambal kicap+petis+kacang tumbuk mcm KAK ZANA buat :-), TAPI kita nyer tauhu cuma sekeping jerrr!! D ulangi, SEKEPING bukan 2 atau 3 atau 4 ehehe.... DAN, buat air nenas ni sbb dah beli nenas semalam jdnyer rebus nenas dgn gula then letak sebok n hidangkan dgn laici n ais!! huh!! dah terliur dah niii... sume org leh buat nenas ni kan??? just rebus jerr sumenyer pas tu hidanglah dgn apa cara yg dgemari, kita ni kurang kerja sbb laici lebihan buat smoothie masih ada jdnyer masukkkan jer lah!! abis citer!! tu yg jd AIR NENAS WIF LAICI!! ehehe... okiesssss, buat semua masa tuk mengundurkan diri pd hari niii, DAN ducapkan SELAMAT BERBUKE PUASA bersama keluarga tersayang!!! Sekian n SALAM buat sume. :-)

1 ulasan:

blogresipi berkata...

Wah wah nak meletop tauhu tuh kena sumbat dek Ika.heheh.. meriah gitu...