Jumaat, 21 Ogos 2009

Ketam Lemak Cili Api

KETAM LEMAK CILI API


Salam Dtgh hari jumaat yg mulis lagi indah sgt! :-)


Hummm...hari ni dr celik mata sampai la ni sibuk yg amat!! kemas dapor yg mcm umah kucing!! hihihi.... maklumlah dah nak pose pas tu dah nak raye mestilah nak RE organize balik dapor2 tu supaya senang carik cetak kuih, carik khazanah2 beharga kan? hihihi...adeeiiii..penat betullah, sib baik dah settle..huh! jom makan ketam!! dah beli 3 hari lepas tp tak dmasak masak punyerlah asyik potong Q ajerr menu2 yg lain ehehe... masak campur ngan brocoli n tomato jd sedap pulak brocoli rasa lemak2 cili api nih.. tak mkn nasik, klu ikutkan nak makan nasik tp kena tahan!! klu tak mmg keja nak menambah jerr!! ehehe.... resepi ingat kat kepala jer ya, rasanyer sume org tahu buat lemak cili api ni cuma guna apa guna apa jer yg jd lain :D, selamat menjamu selera!!! :-) ayat hari ni baik sikit lah hihihi....


1 ulasan:

blogresipi berkata...

Ketam tue... sedapnye Ika oii!!!