Sabtu, 1 Ogos 2009

Potato Wedges wif Mustard cheese sauce

POTATO WEDGES wif MUSTARD CHEESE SAUCE


Salam dptg sabtu yg sunyi tp penuh dgn penghuni :D,


Humm.... perkembangan si abg dgn si adik dah semakin pulih mcm biasa cuma yg kecik tu kena selsemalah pulak, baru jer nak baik dah dtg balik selsema dia, tp tak pelah asal bukan VIRUS pelik tu sdhlah kan, penat dah nii, dr minggu lepas jd nurse mmg letih!! tak pelah kan, semua tu ujian drNyer mungkin ada hikmah apa yg berlaku.. dan TERIMA KASIH kasih lagi pd semua org yg mendoakan abg ngan adik kembali pulih seprti biasa, insyaAllah dah ok dah niii tgk :-)... berbalik pd topic kat atasssss tuuuuu, pasal makan2 lah kan, dah kenyang minggu lepas makan bubur lah sup lah sampai dah tak tahu nk masak apa!! hiihihi... rumah orang pun sana sini dah tayang dan kenyang dgn wedges ni kan, umah kita jerr baru nak panaskan enjin2 segala mcm jenis enjin ehehe..... tang sos dia tu DAH nak jadi cuma kurang cheeeezzzzzzyyyyy jerrr apa jenis cis ntah yg KFC pakai tu, tp dah oklah tu kan sbb ada rasa2 ala2 gitu kan ehehe.... tp kurang cair lerr sbb terlebih letak cis!! :D kalau tgk yg kak za punyer cantik jerrrr mcm melt jerrr kitanyer kureeenggg tp rasa ok lah nak lepas segala rindu dgn KFC kan? ehehe.... resepi bulat2 ikut kat umah kak za.. ini resepinyer pd sapa2 yg nak mencuba sos tu ya ;-).. tq kak za!! nxt time leh ejas lagi apa yg kurengg :D..

Tiada ulasan: