Khamis, 6 Ogos 2009

Kuih Bakar DURIAN..

KUIH BAKAR DURIAN xtra geseng k.. :D
Salam kembali dmalam jumaat :D,
Haaa...ni cemil2 tuk hari ni ya, kuih paling senang nak buat!!! pejam mata sebelah pun leh ON lagi :D.. rasa yg tersendiri n of cozlah kan kaya dgn rasa durian ehehe... apa nak dkomenkan dgn kuih bakar kali ni?? SEDAP!! suke betull baunyer!! ank bujang yg asyik kata durian bau busuk td boleh kata bau sedap!!! hihihi..tp dia tk makan kata jer bau sedap!! Kita mmg peminat kuih bakar, tak kiralah kuih bakar apa mesti nak cuba, sbbnyer senang!! hihihi.... jom makan!! kita buat suku adunan cuma dpt satu loyang pecah 8 tu jerrr senang kerja tak yah nak tunggu bako byk2 kali, dan sbb malas pun ya jugak :D sapa2 nak resepi g tengok kat umah KAK NOR ganu ya, tenkiuuuuu kak nor!!! ni sbb terkecur dgn kuih bakar mentuk lep lep tu lah!! terus jatuh cinta masih leh bgn lagi :D.. jom makan!!! rugi ya sapa tak pandai makan durian ni hihihi... sapakah dia????? KAK WATIEEEEEE!!!!! hihihi....

5 ulasan:

Watierman berkata...

Cheh....nyampas betoi...nasib baik ade topeng H1N1 ni boleh pakai gi tengok N3 Ikaaaa...!

Nor berkata...

hehehe.. lugi..lugi.. kan ika kan..:D

blogresipi berkata...

Kuih bakar durian plak dah... nie mesti pakai durian siam yg isi tebal2 gemak2 tuh kan? heheh

ijayuji berkata...

Salam,

KAK WATIE>> amboi3!!!! hampir tidak ku kenal rupamu yg rupawan itu, td dtg sini dah ala2 org nak g meracun!! hihihi

KAK NOR>>Ha ar!! mmg rugi!!! :D

IJAN>>Pandai ijan!!!!! bijinyer kecikkkkkkk yg amat isinyer yaAllah!! tebal kemain!! :D

Chik Mi berkata...

ijahhhh ko pun dah kena virus bingka derian ye akak pun macam nak kena jugak ,semalam asyik duk terbayang aje