Isnin, 10 Ogos 2009

Kuih Kole Kacang

KUIH KOLE KACANG xtra taik minyak ehehe.,.. :D


Salam kembali n last n3 tuk hari niiiii yg mendungggggg dr pagi tdddddddd!!!! :D


Cemil2 of the day, kuih kole kacang!!! alalalala...dah lama sgtttt tak mkn kuih niii dah nak puasa ni kan dah mulalah tekak pun mcm org ngada2 nak mkn kuih2 yg pemes masa bulan pose ehehe.... haih!! citer tak lama lagi nak pose rasa tak sabor nak nyambut ramadhan :-), pas tu nak rayalah kan!! tp raya kat sini lah mcm biasanyer :-( huhhuh...sedihhh tuuuu tak pelahhh, ada hari dan waktu yg panjang bolehlah balik mesia insyaAllah... ok!! ni cemil2 kita petang niii merangkap bf esok kot!! hihihi... kalau sejukkk lagilah nyamannnyerrrr, sbnrnyer buat ni td masa lepas habis masak si lala yg mains dan ituuuu.. ehehe... kiranyer ni dah sejuk lerr niii sejuk sikit jerrr tp mmg best kuih niii sbb dia leh letak kat tapak tgn tuuu sbbnyer dia tak lembik atau keras mcm ala2 batu ituuu ehehe... sukeee sgt!!! resepi ni mcm biasalahhh BUKAN resepi kita sbb kita suke mencube resepi org sbb tak reti masak ngeeeeee...... resepi dr CHE`IZA yg dok sibuk berkepit dgn boipren barunyer yg hencemmmmm ituuu..jeless kita tawww.. Sapa2 nak cuba leh tgk kt link sini ya... ;-) tenkiuu ceh`iza!! mmg sedap!! kita buat XTRA TAIK MINYAK!!! ehehehe.... :D

6 ulasan:

Chik Mi berkata...

isk isk ijah akak belum sampai seru nak buatnya hang dah 2 kali tak aci

umi_e berkata...

ika.... rajinnya buat taik minyak :p

Watierman berkata...

ikaaaaa kak demam selsema ni...badan sengal2...nak makan kuih kole kacang...huhuhu!

blogresipi berkata...

Extra taik minyak yg tak tahan tue..hehehe

MYA EL QAYREENA AZRYAN berkata...

KAK...NAPE YANTY WAT KUIHNYA LEMBIK TAK MCM AKAK PUNYE...ADAKAH KESILAPAN DR TEPUNG COZ YANTY GUNA TEPUNG KCG HIJAU GORENG

MYA EL QAYREENA AZRYAN berkata...

KAK...NAPE YANTY WAT KUIHNYA LEMBIK TAK MCM AKAK PUNYE...ADAKAH KESILAPAN DR TEPUNG COZ YANTY GUNA TEPUNG KCG HIJAU GORENG