Isnin, 3 Ogos 2009

Mee Goreng LEmBAp... ehehe...

MEE GORENG LEMBAP




Salam dptg isnin yg agak sibuk sampai sekarang :D,



Hari ni sibuk sgt sbb tak perasan pun kipas angin dah nak sebulan tak berbasuh!!! huhuhu..... klu ada mata laser yg perasan sure sakit tinga!! :D dan segala habuk2 ceruk sana sini, selongkar dlm gobok luar dalam, pendek kata hari ni macam2 buat!!! huh!! kain dah bertingkat dah belum dgosok lagi malam karang baru operasi sbb masih sibuk lagi ehehe.... oleh sebab sibuk buat menu simple jer lah kan, mee goreng lembap sbb tak basah sgt!! ehehe..... ninja tu suke betul kalau dpt mkn mee goreng kita pun suke dan senang hatilah sbb senang!! lada boh yg dah siap dmasak dan dfozenkan kan pun dah ada apa lagiii semakin menjadi senang dan cepat!!! :D ni ayat org pemalas mcm kita :D sume2 nak frozen!! ehehe... jom layan dulu mee goreng lembap ni, mcm biasalah mee mmg tak akn nmpk sgt yg nmpk mesti segala mak datuk nenek moyang sume ehehe.... insyaAllah mlm karang lepas habis gosok kita g buat Lawatan kat umah masing2 ya, sowiiii sgt sibukk hari ni :D... jumpa mlm karang :D.... selamat berbuke puasa untuk yg berpose!!!! :-) salam ikhlas dr ika yg hitam lagi manis dan meloyakan org!! :D

4 ulasan:

dZana berkata...

tenet pun lembab gak nih..boleh pakage dgn mee tuh ika.. mee goreng lembab sedapp.. penuh aksesori..

blogresipi berkata...

Wow.. boleh sembap nie kalo dapat mee goreng lembap u neh Ika... syok tgk kaya dgn hidupan laut tuh..hehehe

ijayuji berkata...

Salam kak zana!! ha ar!!! lengkaplah tu package LEMBAP ya!! pas ni jgn g bilik air pun lembap jugak kang terkucil!! :D

Salam ijan!!mmg leh sembab pun ijan mcm tuannyer niii :D gelak jerr baca ijannyer komen ni, ha ar!! kaya dgn hidupan laut dan tumbuh tumbuhan!!! :D

aji nugraha berkata...

wow lezatnya bikin nafsu makan meningkat,,...






















Jelly Gamat Gold G