Isnin, 10 Ogos 2009

Cok bantal org pemalas wif sambal ikan bilis

Cok Bantal malas wif sambal ikan bilis


Salam dpagi isnin yg malas dan mendung lagi kat luar sana tuuuu...


Hari sabtu sibuk dgn DATINGnyer, hari ahad pulak sibuk berDATING dgn doktor pulak!! sibuk betul weekend yg semalam niii.. mmg tak duk kat umahlah senang kata, penat, kain byk nak kena gosok pas tu mcm biasalah hari isnin mcm ni mmg sibuk!! huh! layan dululah bf kita pg ni, dah lama masuk dlm list tp tak terbuat buat!!, ni cok bantal versi org pemalas!! rasanyer sedap mmg mcm burger mesia sbb padanan dgn sambal ikan bilis dia tuuu, mata pedih lah tak leh duk lama2 kat depan lappy, akn kembali selepas kerja umah selesai.. :D jom makan!!! resepi ambik kat MyR dr Mommamia, orgnyer bantal cun2 kitanyer bantal dah tak de rupa bantal hihihi....

4 ulasan:

Fiza Nordin berkata...

ya rabbi apsal pepasi nih nampak ini cok bantal mcm 'ehemp3x'kakakaaaaa ampunkan daku ijah!!!

nak balik dulu sebelum kene tendang ngan bini ninja!uhuk!

Watierman berkata...

Dak Ijah...ko jgn layan si Fiza...mata dia dah naik biru...semalam malam keliwon agaknya tu...tak pe akak nampak cam bantal peluk jer...janji cucorq!!!

umi_e berkata...

macam2 boleh buat kalau dah rajin...

ijayuji berkata...

Salam sume,

KAK FIZA>> Huh!! tak sudah2 dia kesitu ehehe.. :P tak perasan lerrr kita pun tak tahu naper jd panjang2 mcm tu ehehe... halallah ya dah kenyang :D

KAK WATIE>>Betul tu!! dah naik biru mmg mata kak fiza tu nak kena guna spek baru ok :D kak watie kasi pinjam spek akak kat kak fiza ya :D

KAK E>> Rajin?? malas tu kak E sbb kalau boleh nak carik menu yggggggg palingggg senangggggg sekali!!! :D