Khamis, 6 Ogos 2009

Mee Hoon Goreng

MEE HOON GORENG


Salam kembali dtgh hari khamis dan akn bermalam jumaat :D ehehe,


Huh! hari ni dah dtg pemalas kita dahh!! masak mee hoon goreng jerrr!!! mueekekeke...sbbnyer, mlm td lah ni my ninja leh kata MACAM nak makan mee hoon jerr, alahaiiii, kalau nk makan tu ckp jerr lahhh lg satu sbb kita dah kemas dapo, malas betull nak layan org2 makan bila dapo umah sume dah kemas, balik jer dr berenang kat bwh tuu terus buatkan tak lama pung kejap jerrr sotong yg kejang tu curah jerr dgn air panas!!! ehehe... jdnyer tgh hari ni mcm TERINGIN pulak nk makan mee hoon kan? tu yg jd mee hoon nih!! ni adalah jawapan bg org2 pemalas mcm kita hihihi..... yok mangen!!! pas ni makan sekrim pulak!! :D

2 ulasan:

Watierman berkata...

Sedap jer nampak mee hoon tu..buat berbuka bagus kan?

blogresipi berkata...

Nk meehoon!!! pastu nak eskrim tuh dua batang.... meehoon mau telur lebey yer..hehehe