Selasa, 11 Ogos 2009

Mee Hoon sup daging

MEE HOON SUP DAGING wif Ikan bilis goreng



Salam dtgh hari nak masuk ptg selasa hihihi.... ayat belit2!! :D


Humm...kita mmg tak leh tgk lah menu yg berkaitan dgn MEE HOON mesti terliur jerr atau tak sabor nak masak!!! huhuhu sukeeee betullll dgn mee hoon nih!! kali ni buat sup sama dgn SUP MACARONI yg sblm ni buat sbb malas!! hihihi... untuk sup kacaroni tu senang just guna bwg putih n lada hitam dgn stok!! senang!! sedap yg amat, dan sejak mkn sup macaroni dgn ikan bilis goreng tu jugaklah kali ni mkn dgn bilis goreng jugak!!! sedappp sgt!!! tekak kitalah kan, pas tu letak taugeh dgn kobis hiris dgn lada tumbuk!! huh!! meleleh inguss!!! berpeluh sakan klu makan mee hoon gaya mcm nii ehehe.... pas tu malam pulak perut meragam sbb mkn pedas sgt!! jom makan!! huh!

Tiada ulasan: