Rabu, 5 Ogos 2009

Siput Sakit!! :D

Anak2 si siput sakit alahaiiii..pandai betul si siput kat bwh td ni buat ank!!! byk tu!!! :D hihihi...


MAK n BAPAK siput!!



Salam dpagi2 buta hari rabu :D, psstt kak watie!! syok sgt menggentel malam td nih!! :P


Errkk? ni bukan bekpes ya ni projek tgh malam sambil menggentel sambil berdua dua an dgn si ninja tgk tv hihihi..... kita mmg tak sabor betulll klu kata nak buat, klu ada masa mmg kita buat!!! tak pedulik jam dah kul baper huh!! siap gentel dekat kul 12malam pas tu goreng lagi dekat kul 1 malam!! ehehe....sib baik buat cuma stgh adunan sbb kita mmg tahu buat kerja ni mmg leceh!! dah lah tak tahu teknik!! main lanyak gentel semacam jerr!! hihihi.. KAK ZURA!!!! dah siap dah!!! KAK AS!!!! dgn malas2 menyalin pun kita dah sudah siapkan :D.. resepi ambik kat umah KAK AS NZ, tenkiu kak as!!! sedap, rangup lembut alala...best betul duk ngunyah kuih ni lepas goreng sib baik masih sedor lagi yg kita ni tgh melantak tgh2 malam2 buat!!! hihihi.... resepi ambik kat umah KAK AS NZ ya... ;-) jom jom!!! :D

4 ulasan:

Watierman berkata...

Salam Ika...dah hari Rabu Yang..ooi...punya la syok menggentel siput tu sampai tak sedar dah hari Rabu....BIar siput tu sakit...jgn Kita yang Sakit!!!Jgn lupa akak nak satu plastik...buat cemil2an...hihihi!

Fiza Nordin berkata...

harus kusalin ini resepi.kuih siput ni feveret arwah mak akak tau ijah.dedolu mase arwah sihat,kuih wajib bila nak sambut syawal ialah kuih goyang aka kuih ros,kuih siput ni dan kuih bahulu.tp itulah resmi manusia ni kan...mase orang tu ade xnak belajar,biler dah tak de barulah teringat2.hukhukhukkkkkk ayat itu jugaklah yg arwah mak akak pernah ckp biler dia tgk anak2 xde yg nak tgk biler dia mmbancuh adunan.kami tolong biler time nak start bako/goreng jek.care bancuhan dan bahan2 sume serah kat arwah mak jek...

lagi satu wajik/pulut manis tu.di kalangan keluarga,wajik yg mak akak buat yg paling sedap.klu nak kenduri-kendara mmg dorang suruh mak akak yg buat.skrg arwah dah takde,sedare mare cari kami sbb fikir kami anak2nye mestilah tahu (atau ada belajar) nak buat wajik tu.huh,hampeh.3/3 beradik tak reti nak buat!

Azita berkata...

sedapnya kuih siput tu! mmg feberet saya ni. kalu dapat mengunyah mmg payah nak stop. nak buatnya mmg senang tp yang lecehnya nak menggentel kecik2 tu. buat beso2 kang jadi siput b*** lak...

Tanpa Nama berkata...

Its liκе yοu reаd my mind!
Yоu seem tо knoω so muсh abоut this, liκе you wгote
the book іn it oг sοmething.
I think thаt уou can dο wіth a few pics to ԁrivе the mеssagе home a bit, but insteaԁ of that, this is greаt blog.

A fantaѕtіc гeаd. І'll definitely be back.

Feel free to surf to my website http://community.azc.Edu.bd/blogs/post/39