Jumaat, 21 Ogos 2009

Rendang Daging

RENDANG DAGING.. limau kat atas tak de kena mengena dgn rendang sekadar HIASAN :D hihiihi...


Salam kembali :-),


Aduhaiii...tuan umah ni mmg semangat nak raya betullah!! hihihi...tak de lah!! sbb kita sambut puasa jugak!!! :D ngeeee..... mcm nak buat sahur jerrr rendang daging niii jdnyer masaklah sekali senang sok pagi tggl panaskan jerr, (taktik org2 malas mcm kita :D) nak makan dgn apa? dgn pulut ke??? ntah!! tgklah sok pagi ni nanti mcm mana..:D resepi lupalah!! ambik kat MyR nanti cek balik sbb ada hal nak buat lepas ni bilik air luar ni buat hal lah pulak!! nak kena panggil engineer tgkkan...huhuuh..malas betullah! tp kalau tak pegi budak2 ni sibuk kacau bilik air mama kat dlm bilik ehehe... klu dah guna tu biasalah mesti triple menyuci bilik air tu sume huhuhu... jom lah makan!! penat dah nii..lepas dah settle sumenyer baru buat lawatan kat umah kwn2 ya :-), kita dtg bwak pinggan kosong ya :D..hihiihi.. dan kad2 ramadhan yg dah dambik insyaAllah ptg karang akn dpublish kan tenkiu buat sume yg sudi bg kad2 yg cantik2 tu sume ya :-) loveeeeeeee u ols so mch ;-)....

1 ulasan:

blogresipi berkata...

Aduu ika!!! dah berendang bagai nie... baru nak pose... i kalo dpt rendang daging u tuh semangkuk kejap jer lesap tuh.. huhuhu