Selasa, 11 Ogos 2009

Roti telur again!! :D

ROTI TELUR wif kuah dal nsambal tumis ikan bilis..


Salam dpagi selasa yg terang!!! ;-)



Roti canai ni buat sbb yg sulung tu mintak dan merangkap sume org kena mkn roti canai ni ya hihihi... resepi doh yg sama dr joayee dan bukan frozen ya sbb yg frozen wes entek!! :D yg ni nguli mlm tadi mcm biasanyer dan kali ni mkn dgn kuah dal resepi KAK MAZ BAHRAIN yg meyambut hari lahirnyer yg ke 34thn semalam nii, tenkiu kak!! dan sambal tumis ikan bilis, walllaaahhh!!! sedapnyerrr!!! klu kat tempat mak kita tggl dia org akn mkn dgn kuah dal resepi bersama sambal tumis nilah selain kari mmg lah teramat sedapnyerrr, tp tang kuah dal ni kita lagi suke nmpk dia punyer biji2 tu kita tak suke hancur2 sgt itu pun kita rendam kacang dal tu dr malam tadi ekekeke...mmg lembut!!! alahaiiii....sedap betull makan dgn roti telur dan sudah jatuh sama roti telur!!! dulu tak pernah mkn roti telur nii sejak buat yg itu hari letak telur dgn hirisan bawang terus suka!! semakin lembut roti tu.. :D jom sarapan!!!!yg kosong pun ada tu ;-)

5 ulasan:

Nor berkata...

ijah, roti telur 2 ya..

ijayuji berkata...

wokeeyyy!!! siap!! masih dgn apron lagi nihh :D hihiih...

cookie devine berkata...

mummy nak sikit.lapor nengok gambo tuh.

Watierman berkata...

Salam Ikaaaa....akak pun nak sebiji....ada lagi tak??? Tq For the wish & doa yer.....She has got up and started singing...on her birthday...what a relief!!!!Tq again!

Chik Mi berkata...

ijah akak pun nak ghoti telur