Sabtu, 22 Ogos 2009

Puasa part 1

NASI AYAM wif AYAM BAKAR BERMADU

Salam dmalam ahad :-) tp kat luar sana guruh kilat petir sume ada hujan lebat laks tu...




Alhamdulillah, habis puasa tuk hari ni dan berbuke pun menu malas2 gitu hihihi...mcm penat sgt lah tuu, bak kata mak yung mcm dah kelaparan sgt!! :D ngeeee...... lepas sahur tertido dan terr terr bangun suku pagi!! hihihi.... sib baik si abg kejut mama masa tu dah kul 7pg!!! huh!! punyerlah sedap tido :D.. jom layan menu buke hari ni nasi ayam resepi main campak2 sbb dah kemalasan :D esk tak tahu lagi mungkin sambung mkn sup td kot!! tak elok membazir kan jdnyer kita buat bersahur pulak :D taktik org2 pemalas mcm kita nih :D.. apa pun ducapkan kepada semua org selamat berpuasa kembali esok hari!! Salam n selamat malam! nak gosok baju nih :D..

5 ulasan:

cikmanggis berkata...

salam ika,

wah awal-awal dah pekena nasi ayam..anak-anak cm suka nasi ayam...selalunya menu ni sempat 2 atau 3 kali kitar,ubah sana sini...ayam panggang,ayam rebus dan ayam goreng.

Fiza Nordin berkata...

samolah kite...menggunakan taktik org malas.lauk berbuka simpan sikit utk dipanaskan subuh nanti utk bersahur heheheee

lame gak akak tak buat nasi ayam...

blogresipi berkata...

Nape nasik sampai 4 kepul tuh ika??? nasik tambah letak skali ke? heheh

ijayuji berkata...

Salam sume,

KAK CM>>MMg dah plan dan kalau boleh nak buat list sampai ujung ramadhan hihihi.... :D samalah kita!! klu boleh nak berulang ulang menu :D kita ni malas sikit :D

KAK FIZA>>Betul2!!!! lagi satu nak elak pembaziran hihihi....

IJAN>>Ijan, itu biasa tu jan kena bg XTRA malas nak ceduk2 kat periuk lagi nasik tu :D ehehe...

Chik Mi berkata...

ijahhhh akak pun plan nak wat nasik ayam jugak tapi tgklah apa yg jadik nnti hihhiihhiihi comei nasikmu itew