Sabtu, 8 Ogos 2009

Kerabu Sotong merangkap taugeh, dn yg sewaktu dgnnyer :D

KERABU SOTONG wif taugeh, tomato, timun n kacang panjang.. cukup sume package!! :D


Salam kembali dan penutup n3 tuk hari yg mendung dr semalam :D,


Hari ni kita mkn ringan2 yg boleh bg kita kuatkan segala otot2 tulang2 dan daging2 ni ya hihihi.... kita mkn kerabu pulak sume main celur sekejap jerr... Resepi ni mcm biasalah dah terbiasa mkn dgn cara mcm ni jdnyer dah terbiasa smpai sekarang :D aminn... :D seronok betul dpt mkn kerabu mcm ni, mkn hari2 pun tak pe..sure kurus melidi :D, kerabu sotong ni nmpk kat uamh KAK NOR, umah KAK ITA, kiranyer dah byk umah dah buat kerabu nii cuma cara buat jer yg berbeza.. tak leh nak bebel2 lama2 sgt sbb ada kerja lagi yg nak dsudahkan sblm kuar nanti ni :D, oleh itu penutup tirai n3 hari ni adalah KERABU SOTONG ika yg manis lg comel dan mentel ni ya :D dgn ini secara rasminyer n3 pd hari ini sudah dlaksanakan dan ingin mengundur diri jika ada salah dan silap terkasar bahse cam nak raya pulak bunyinyer!! k lah!! sekian salam!!! selamat berhujung minggu untuk semua kakak2 dan adik2 yg baik2 belaka ya!!

3 ulasan:

Watierman berkata...

Wah tak gi jalan2 lagi...ingatkan dah habis satu pelusuk Mall ko redah....anyway...selamat berhujung minggu Ikaaa!!!Akak rasa sikit kerabu Ika yer...!

blogresipi berkata...

Nak g meronda kat mane tuh Ika?? nie kerabu nie ade lagi tak? tak cukup nie... hehehe

ijayuji berkata...

Salam,

KAK WATIE>>Kita g lepaskan zohor senang sikit :D, selamat untuk akak jugak sekeluarga ya ;-)

IJAN>>Meronda cuci matalah ijan dah lama tak kuar berdua duaan gitu ehehe..ada hbag ni ssh sikit kang nak terkucil satu hal kang penat satu hal byk ragam!! :D sesekali tggl kat umah :D